Verzendbeleid
- Zodra een bestelling is geplaatst, hebben we 1 - 3 werkdagen nodig om de bestelling te verwerken. Doordeweeks duurt het één werkdag, maar als je op vrijdagavond of in het weekend bestelt, kan het iets langer duren.
- Zodra je bestelling is verwerkt, wordt deze verzonden en duurt de levering gemiddeld van 8 - 12 werkdagen. We streven ernaar om het bestel- en leveringsproces zo gemakkelijk mogelijk te maken voor onze klanten.
Als je echter nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met met onze klantenservice. Hieronder leggen we uit hoe je bestelling wordt verwerkt en geleverd wordt. Een bestelling plaatsen
Het bestelproces bij Femina is zo eenvoudig mogelijk. Eerst moet u naar de
productpagina en voegt u het gewenste product toe aan uw winkelwagen. Klik hiervoor op de zwarte knop "In winkelwagen".
Hier is het belangrijk om te controleren of u de juiste varianten hebt geselecteerd. Als alles in in orde is, klikt u op het vakje "Doorgaan naar kassa". Op de informatiepagina moet u de juiste adresgegevens invoeren. Zorg ervoor dat alle informatie correct is. Wanneer deze informatie correct is ingevuld, kunt u klikken op de knop "Doorgaan met verzenden.
Op de pagina "Verzending" heb je de mogelijkheid om de adresgegevens die je hebt
ingevoerd. Er wordt ook op gewezen dat elke zending volledig gratis wordt verzonden. Als
blijk van onze waardering voor onze klanten betalen wij altijd de verzend- en leveringskosten.
Je kunt nu verdergaan door op het vakje "Doorgaan naar betaling" te klikken.
Bij de betaalopties heb je de keuze uit verschillende betaalmethoden. Op
hellostella.com zijn alle betaalopties SSL-gecodeerd, wat betekent dat je altijd kunt vertrouwen op een
op een veilige betaalomgeving.
- Klarna (uitgestelde betaling)
- Creditcard (AMEX, Mastercard, Maestro, Visa)
- Paypal-account
- EPS
- Onmiddellijk
Zodra je de juiste betaalmethode hebt geselecteerd, klik je op het vakje
"Bestelling afronden" en word je doorgestuurd naar de door jou gekozen betaalmethode. Volg de
instructies op deze pagina om uw bestelling af te ronden. In het onwaarschijnlijke geval dat je
problemen hebt met je bestelling, kun je altijd contact met ons opnemen.
Verzendkosten
Wij betalen de verzendkosten voor elke bestelling. Al onze producten worden
100% gratis. Er is ook geen minimale bestelhoeveelheid vereist.
Je bestelling verzenden
Heb je de perfecte look of accessoire gevonden op onze website? Dan wil je er natuurlijk zo
genieten! Daarom zorgen we ervoor dat je bestelling zo snel mogelijk wordt verwerkt en verzonden.
wordt verwerkt en verzonden.
Om ervoor te zorgen dat we eerlijke prijzen kunnen vragen voor onze producten, hebben we ervoor gekozen om pakketten
in grote hoeveelheden te verzamelen en ze allemaal tegelijk te verzenden zodra we onze minimumhoeveelheid hebben bereikt.
We hopen op je begrip en bereidheid om ons te helpen een betere en gezondere wereld te creëren.
wereld te helpen.
Let op: Net als veel andere online winkels hebben we het erg druk en kunnen er vertragingen optreden als gevolg van de Corona-crisis.
als gevolg van de Corona-crisis. Houd hier rekening mee bij het plaatsen van je bestelling. We zullen ons best
best doen om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden.
Om er zeker van te zijn dat je bestelling vandaag nog wordt verzonden, kun je contact met ons opnemen via e-mail. Ons serviceteam
adviseren je graag over de juiste oplossing.